Ik streef ernaar om hoogwaardige zorg en ondersteuning te bieden die aansluit bij jullie behoeften. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over mijn dienstverlening, dan nodig ik u uit om dit met mij te bespreken. Ik luister graag naar uw zorgen en doe mijn best om samen tot een oplossing te komen.
Stap 1: Bespreek de klacht met mij
Als u een klacht heeft, probeer ik deze in eerste instantie samen met u op te lossen. Neem gerust contact met mij op, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.
Stap 2: Externe klachtenprocedure
Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met mij, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar ik ben aangesloten om onvrede en klachten over mijn zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past. Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen. Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
📧 E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
📝 Online: Klachten kunnen digitaal worden ingediend via het klachtenformulier

wwwww